Tema: Re: Auto garantinis
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-06-09 19:39:09
Šiaip neblogai būtų suvokti, kad pridavei mašiną ne 30 kkm "patikrinimui", o periodiniam techniniam aptarnavimui, gamintojo nurodytu konkretaus modelio naudojimo instrukcijoje intervalu. Periodinių aptarnavimų atlikimas (darbų apimtys būna nurodytos serviso knygutėje; privalomai keičiamų detalės taip pat) yra būtina garantijos išlaikymo sąlyga. Kažkokia šaip papildoma "patikra", nesant kokių konkrečių nusiskundimų, yra mokama papildomai. Man tamstos situacijoje tik šarnyras nlb suprantamas, nebent matyti, kad ten akivaizdžiai kas nors atsitikę dėl kokio smūgio ar pan.

Dėl amortikų - čia slidi vieta, ir gamintojai dažniauisiai garantijos sąlygose (prieinamose klientui) skelbia, kad tai nusidėvinti dalis, kaip ir kokios stabdžių kaladėlės. Neoficialiai - garantija dažniausiai taikoma iki tam tikros ridos (čia jau pas visus skirtingai), nebent yra akivaizdžių neteisingos eksploatacijos požymių.
Būna anekdotinių situacijų eksploatacijos prasme - tarkim, kolega prie Senukų atsitiktinai pamato, kaip į beveik naujo Accord universalo bagažinę kraunamos iki lubų plytelės ar šiaip kažkas sunkaus, nuo ko tam auto jau šikna vos ne žeme velkasi... Priėjęs prisistato ir paklausia, ar nesiruošia savininkas artimiausiu metu galinei pakabai garantijų ieškot :)))

O šiaip kolega Martynas ten gana plačiai ir teisingai viską nupasakojo.

--
'(oo)'