Tema: Re: Parkingas, ir kitos idomybes :)
Autorius: Night
Data: 2009-06-11 15:22:35
Nu ka cia tu siknoj razinku ieskai :) Vienas uzstate - kitas isvaziavo trecias pareguliavo - jokio kriminalo
:) Tik tas, kur uzstate pyzdukas. Siaip tai straipsnis apie nieka praktiskai. Man patiko "prabangus
BMW" tiktai.

(Beje, rasau sitai, tikedamasis kad gal kanors idomaus apie maen pagal IP iskasi, nes tiesa pasakius,
post'e apie zalgirio marskineliu likau suzavetas tamstos detektyviniais sugebejimais :) pasirodo tai
elementaru, tik niekaip nesuprantu, kaip is posto "istraukti" siutnejo IP; gal reiks su Bzesku
pasikonsultuoti... :))) )

Night

Fla <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in