Tema: Re: Metaliniai vamzdziai
Autorius: Binzius
Data: 2009-06-16 22:16:44
NPS dydis sako diametra tarptautiniu amerikonisku zymejimu coliais
250-600mm - nemanau, kad tau reikia butent to.
DN yra (diameter nominal) "europinis" milimetrais...
ir dar tuo labiau - toki slegi laikantys...
(ieskok ne daugiau PN6, jei svarbu sieneles storis ir svoris)

ORIGAMY nurodytam puslapy pateikti keistai smulkus skersmenu zingsniai
http://www.linoksa.lt/index.php/pageid/444/productpage/0/productid/441
nu as suprantu, kad kai is isorinio skersmens atimi dvi sieneles - gauni
beveik ta pati ~DN,
bet tokie DN70 - pramonej - nesutinakami...
ce labiau nesa i furnitura nei i vamzdyna...
tada jums pas "SAPA profilius" (Kaune gamykloj  esu buves)
kur is aliuminio pudros daro tusciavidurius strypus baldu pramonei...