Tema: Re: Basavykas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-06-18 09:01:37
Priesh kokius gerus 2-3 metus pirkau is audiotono buitiny basavyka. Kaina
180 litu,
uz tavo mazesnis 3 kartus. Buvau paskui skirtumo pabandymui didely aka tavo
ysidet.
Neskaitant, kad didelis tikraja to zodzio prasme garsiai baubia ir uzhima
daugiau vietos,
daugiau naudos jokios. Palikau senajy, alaus telpa daug.