Tema: Re: ATA
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-06-19 09:09:50
"FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:h1dh9u$9u0$1@trimpas.omnitel.net...
> 1) kai tu rashei atsakyma tave apshvytino RGB burstas ir nieko likai
> gyvas...
RGB burstas neapshvitino - rgb burstai shvitina ish crt monitoru - man geriausiu atveju protas prashviesejo lyzhtelejus lcd:)
> 2) ne koks nors o tunguskos meteorito brolio zhmonos pusbrolio tevas!
del tunguskos - klausimas ar ten metoeritas buvo - kolkas yra dar viena hipoteze, kad te buvo ugnikalnis:)
> 3) superzhvaigzhdes yra visur o supernova jau pokshtelejo kai sudainavo
> "mums nelemta buti kartu...mums tik lemta lemta lemta buti gerais
> draugais"... sutinku kad visi vos nemire ish juoko bet ishgyveno...
kita kart galim ir neishgyvent... tu prikin, kas bus, kai tcypa grupe i savo gretas nuspres priimt mineda ir tuti?
> 4) ne mes jos neskalbsime, mes ja naxren ishsprogdinsim!
nu jei nutiks kaip pranashaujama aukshchiau, nieko kito neliks - chia bus humanishkiausias pasirinkimas visos zhmonijos labui:)