Tema: Re: krize
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-22 13:04:39
Yra anekdotas, kur du naujieji rursai susitinka. Vienas ir sako:
-Ziurek, koki kaklaraisti vakar uz shtuke baksu nupirkau.
Antras atsako:
-Piguva, nieko ypatingo. Vat Ash vakar uz toki pati dvi shtukas sumokejau.

Tas pats ir cia. Sunkiai kai kam suprantama, kad zmogus gali noreti hamerio
ir pigiai su juo vazineti. Kame problemos - nesuprantu...