Tema: Re: Galovolomka pachmielui
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-06-26 18:09:38
Mano paveiksllyje raudonas trikampis M1ZN1 lygus trikampiui M2ZN2.
Gi, pateikti gudrieji didieji keturkampiai pirmu atveju uima maesn plot, nei "hipotetinis" taisyklingasis trikampis, o antru atveju - didesn plot.

Gaut 2 siaur trikampli nuo pirmojo, ir dviej siaur trikampli nuo antrojo bendra plot suma yra lygi to tuio kvadrato QQ plotui.
rodinkit su tangentais ar cosinusais, a jau taip giliai tingiu.

J.