Tema: Re: Kuris cia bandet ?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-06-28 23:13:55
Paaiskinimas: Si karta vairavau as pats. Masina buvau katik nusipirkes ir degalines aikstelej norejau apsisukt. Bet besisukant man uzsikirto gazo pedalas ir as bandydamas isvengti avarijos, bandziau suvaldyti masina ir man tas kaip matot puikiai pavyko. Is pradziu buvo baisu, bet paskui perziurejus filmuota medziaga namie, pasidare linksma uztat taip ir pavadinau si video.

Meh... Paskaityt reikėjo komentus 15min, ten istorija tokia, 15min papostino, bičiukas peršiko, ištrynė visus video ir acc, tada pamatė kaip ten visi palankiai apie jį šneka, įsidrasino, sukūrė naują acc jutube, sudėjo visus senus video, tame tarpe ir tuos su s14a, tik su kitokiais aprašais. Tipo viskas tvarkoj, greitis neviršytas, gazas užstrigo, aš profesionaliai suvaldžiau kai galingos mašinos galas pabėgo.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt

"gopas" <netikras@jamailas.lt> wrote in message news:h28ifn$n7d$1@trimpas.omnitel.net...

jums daznai taip buna, kad gazo pedalas uzsikerta? :)))