Tema: Re: mopiedas is UK
Autorius: Waldemar Adamkiewicz
Data: 2009-07-01 11:00:41
tai pakeiti lenpa, sumoki uz ekspertize ir praeini TA?
ar jie is neturejimo ka veikti ir noredami parodyti koks ju etatas svarbus
LT mastu ras daugiau neatitikimu?

bo su masinom is USA tai "kspertas" net buvo isaiskines jog NE, nes
priesrukinio lempos indikatorius paneleje ne ariginalus, toks netink...