Tema: Re: Na greita reakcija
Autorius: Shlipsas
Data: 2009-07-05 23:50:54
dar karta perskaichius supratau kad ne man adresuota :)
ps: real story pazhymejimu tema. Policija uzhklibino vienas pensininkas,
policijos remejas. Nuolat "stebedavo" bendrabutyje tvarka, kur gyveno. Gavo
112 praneshima ish jo, kad vienam kambary guli kirviu sukapotas lavonas. Na
ekipazhas, remdamasis "rimtais liudijimais", sheimininkams neesant namuose
ishlauzhe duris nafig su stakta. Lavono kaip ir ner :) Na tada "saltinis"
pasiplove stiliumi "o man taip sake" :) A duris policija atgal istatinejo.

--
Shlipsas
Vilnius