Tema: Re: ugnius ISPUDYNGAI!!!
Autorius: Rusla
Data: 2009-07-09 09:03:30
Na kodel gi, viska supainiojai. Niekas tu laidu neperka (netgi keista, kad
galvoji, jog zmones mano kitaip, nh ji kam reikalinga), atvirksciai, nupirko
uz stoka tave ir tas miargas. Kad viskas surezisuota tai taip... tavo
atveju, jei bandytum sakyti kitaip, tektu manyti, kad visgi esi pideras,
narkosa ir kt. tavo personazai. Tik kad juos rezisavai matyt pats (nesu
tikras), o mergom temas surase organizatoriai. Ir jo, pamirsai pasakyti, kad
esi zadnas, galejai bent Ilonkai duot galimybe uzsidirbti papildomus kelis
eurus.
O siaip reziumuojant, imho, iki "ispudingai" tau toly toly, ten bent buvo
juokinga, o cia... vaidyba tokia pat kaip ir dainavimas, zodziu scenos
monstras esi

aciu

P.S. visgi buvo labai panasu i Minedo pasirodyma