Tema: Re: sutepeu bagazhine. a gerai yr?
Autorius: L I N A S - procentas
Data: 2009-07-14 09:59:00
"Simple green" yra toks - man pats geriausias nuriebalintojas, tik, kad jo
neparduoda pavieniams asmenams, o tik imonems (gamykloms, truliku parkams,
gelezinkeliams ir t.t.). Pats ji naudoju jau kokis 8 metai. Jamu 10 litru
bacioka uz mazdaug 380 LT ir naudoju keleta metu. Kaip vienam kartui, tai
per brangu, bet jei perkalioji visokius pastoviai, tai manau jamk sita ir
eile metu bus ramiakas. Kreipkis tik i Rima (861016999), ba normaliai
pasukus i firma pasius toliau - arogantiski siuo klausimu kaip ir pries 8
metus.