Tema: Re: kialiatas gerliuku
Autorius: VNO
Data: 2009-07-14 14:32:07
kur postini matai?

o. humor ne cia.

VNO
"Paulius" <pauliusla@gmail.com> wrote in message news:h3hq03$hk0$1@trimpas.omnitel.net...
Penkiolikmetis sūnus sako tėvui: "Paskolink man vakarui žibintuvėlį, šian varysim su chiebra ir keliom panelėm į parką truputį pasikirkinti."
Tėtukas tuoj pasitaiso pensne ir pradeda "O mano laikais tai tokius dalykus visai gerai ir tamsoje atlikdavome."
Sūnus:"aga, pažiūrėjus į mamą tuo lengva patikėti..."

Išnuomosiu kambarį dviem jaunom merginom. Trim neišnuomosiu - amžius nebe tas.

- Panele, jūs nuostabiai atrodot.
- Ačiū.
- Su balandžio pirmąją!

- Kai ateisi į mano gimtadienį, pasibelsk į duris su koja,- moko draugę Jolanta.
- O kodėl ne ranka?
- Rankos bus užimtos - tusčiomis juk neisi.

Sėdi parke ant suoliuko poniutė, tokia mandra, solidaus amžiaus… Prieina benamis, atsisėda šalia, prisislenka…
– Mieloji, gal pasibučiuokim?
– Eik iš čia tu PYP, PYP, PYYYYYYYYP!!!!
– Jooo, apie minetą net neklausiu…

Užsieniečio dienoraštis:
Pirmadienis: Gėriau su rusu. Vos nemiriau..
Antradienis: Nieko neatsimenu
Trečiadienis: Nieko neatsimenu
Ketvirtadienis: Nieko neatsimenu
Penktadienis: Pachmielas su rusu
Šestadienis: Geriau jau būčiau numiręs pirmadienį

- Tu neturi nė bito sąžinės! - šaukia įskaudintas programuotojas.

Iš vienos merginos emailo draugei:
...Tai va, ištekėjau aš už to kompiuterasto, o jis, pasirodo, tikras seksualinis maniakas. Mes mylimės nuolat, nesvarbu, aš to noriu, ar ne, ir jis mane paima bet kada, net jei darau valgyti, arba skalbiu, arba netgi, jei dirbu suuu kommmpp dtopuisl kdhf.sgfs.d...sx.. sdfv

Gimus vaikui, aš supratau 10 neginčijamų tiesų:
1. Rėkiančio trejų metų vaiko balsas tris kartus garsesnis už trijų
suaugusių.
2. Viskas kas saugoma nepasiekiamose vietose pasiekiama per 28 sekundes.
3. Lūpdažiai gan skanūs…kuo ryškesni, tuo skanesni.
4. Su dantų pastos tūtele galima nudažyti puse sienos ir duris.
5. Skalaujant jūrų kiaulytę skalbimo mašinoje – ji vemia.
6. Skėtis niekada neatstos parašiuto.
7. Pirmieji suplyšta patys svarbiausi dokumentai.
8. į skrandį telpa trys didžiulės porcijos ledų, bet į jį niekada netelpa
viena mažytė lėkštutė sriubos.
9. Superklijai iš tiesų klijuoja viską.
10. Gaisrininkai atvažiuoja per 10 min...

Žmona praneša vyrui naujieną:
Brangusis, netrukus mūsų šeima pagausės! būsime trise!
Vyras su džiaugsmo ašaromis apkabina žmoną.
Žmona jam į ausį:
-Ryt mano mama atvažiuoja.