Tema: Re: raupai/shashlykai
Autorius: dr.dre
Data: 2009-07-14 15:30:34
Nuo raupu labai gerai padeda salto vandens klizmos - 2 kibiru 1 klizmai
manaiu turetu pakakt. Jei ne - kreiptis pas Galvos DaKtara
P.S. Apie tokius galingus kompus neismanau - mano 50 mhz su 8 RAM ir be
vaizdushkes. I prezidentus galima kandidatuoti visiems, iskyrus Paksa - ir
kuo daugiau raupu, tuo kroooootesnis prezidentas
negeriau ... niu mazuti stikliniuty