Tema: Re: Prajuokino :)
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-20 10:47:36
pagal mane čia taip: plyta tam, kad nevažiuotų į kairę (kur yra išvažiavimas),
o ta lentelė, tai tik šiaip, kad ir prie kokio ženklo ji kabėtų, ji vistiek negaliotų,
todėl pakabinta atskirai tik kaip pranešimas. matyt jiems teisine prasme
lengviau jei bus įspėjimas draudžiantis įvažiuoti ir kas nors susprogs su dujom.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/