nu ne viskas taip paprasta. Visu pirma - vairo kolonele (tikslliau -krumpliastiebinis mechanizmas, ka tauta paprastai vadina kolonele) turi but ishcentruota ir vairas uzhdetas tiesiai. Po to jau traukes reikia reguliuot kad mashina su taip stovinchiu vairu vazhiuotu tiesiai. Dar, jei yra ESP - vairas dedamas pagal zhyme. Apskritai, jei vairo "tiesiai" ir ratu "tiesiai" skiriasi kazhkiek ten laipsniu (3 ar 5, nepamenu tiksliai) - ESP neveikia. -- Dainius "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:h43o3v$j23$1@trimpas.omnitel.net... > Tai ratai reguliuojami vienas kito atzvilgiu ant tos pacios asies ir poto > tarp asiu. Bet vairas gali buti bet kaip uzdetas, kai kada gali buti paciu > ratu geometrija ok bet vairas sonu stovi. Tada vaira nuimi ir vel uzdedi > tiesiai ir viskas :) Nu cia pas senesnes masina be airbagu ir t.t. lengva > taip atlikti > > "0.5 B" <ponasmonas@gmail.com> wrote in message > news:h42mtb$v9b$1@trimpas.omnitel.net... >>o kaip cia su tuo reikalu, kai daro suvedima "taip, kaip turi buti", o >>vairo netiesuma aiskina bloga geometrija ir pan? kur ten stovi kokie >>fiksatoriai "kaip turi buti"? :) >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:h42j35$s3r$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jo, biski juokinga. >>> >>> Is kitos puses, kai reguliuoja pakaba tai milimetru tikslumu bando >>> "atreguliuot" bet kai vaira nustatineja tai taip "is akies" pamakaluoja >>> ir >>> tiek. Yra zmoniu kuriems vairas dzin, nors ir 90 laipsniu kampu >>> pasisukes, >>> bet kai kam biski uzknisa kai ir sumoki babkes ir vistiek vairas kreivai >>> stovi... :) >>> >>> "Jonis" <jonistatrinti@gmail.com> wrote in message >>> news:h42f9s$nki$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Atvaro zmogelis su prasymu, kad padarytumem ratu geometrija pagal >>>> pateikta >>>> binara >>>> >>>> >>>> >>> >