Tema: Re: penkios trejerios
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-22 14:59:21
"zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:h46trb$aff$1@trimpas.omnitel.net...

> as ja paemiau su 12K, tai nuo lapkricio cia pats ±20K

nius tada kitas reikalas.. ash dar pamislyjau, kad atstumai pas mus nevienodi vien atstumas darbas namai :) ash per metus 10k teprasukau:)

> manau normalu, virshuje vvti dar prisideda, bet visumoje tai jis per
> visa diapazona mazdaug vienodas, torko net nezinau kiek, bet kad ne per
> daugiausiai tai faktas. siaip labai "smooth" variklis

niu pas mane yra shioks toks lagas, tiesa pasakius nezhinau ar del automato, ar taip ir turi but.. nes jei lipi ant tapkes, tai dzhiaugsmas prasideda grubiai nuo 2k rpm (vizualiai kaip pas tave nuo ~2.5k) - o pats didzhiausias dzhiugesys apema tik pasiekus ~4k (vizualiai ~5.4 rpm pas tave)...=)