Tema: Re: Ai šiaip, linkėjimai :)
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-07-30 22:36:55
žinok jei neklystu (bo girdėjau, o ir mano gomurys patvirtina, nes nesukyla atmetimas), tai Gubernija vienas iš tų bravorų, katri dar nenaudoja High Gravity. Ir bent jau šitas alutis - Gubernijos 1665 - yra vienas skaniausių mano ragautų lietuviškų. Tiem kas mėgsta lengvą pilsnerį - geriau nebus. Kai jį atradau stipriai nustebau. Tik bėda, jis būna pardavime labai nepastoviai. Žiemą buvo dingęs, atsirado vėl prieš kokį mėnesį. Kiek girdėjau iš kai kurių asabų, gubernija negali palaikyt nuolatinės gamybos. Tiksliau gamybos nenutrūkstamumo. Bet čia VBS agentūra. gal viskas ir kitaip.
Tačiau tesiant. Kai dingo 1665 labai nuliūdau. Vėl atsiradus žiūrėjau skeptiškai, nebuvai įsitikinęs, kad jie sugebės išlaikyt gerą skonį ir naujoje partijoje, naujame virime. Žinok pavyko :) Drąsiai galiu rekomenduot, kol jis neišparduotas, - pirkit, tai tikrai geras alus, paragausit - galėsit pasiginčyt :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt