Tema: Re: ar nevertetu?
Autorius: Fla
Data: 2009-08-05 11:19:12
Nu ok, sakykim moki +- normaliai plaukt, ir neesi is tu, kurie vos
sriubteleje vandens taip kad nebegali prakvepuot, pradeda panikuot
ir elgtis nelogiskai (jau esu buves tokioje situacijoje, todel zinau
kad galva veiks:)

Tikrai sioje vietoje yra pagrindo bijot visu tu duobiu/sroviu? T.y.
kad net ir uzspringus, turimu deguones atsargu neuzteks issikapanoti
iki artimiausios saugios vietos? Ar visgi tos duobes/sroves buna tokios
piktos, kad itraukia ir minute net i pavirsiu issikapanot neimanoma, jau
nekalbant apie kazkoki kryptinga plaukima? Kazkaip nesitiki :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)