Jow. O slaptą užpylimo angą padariau bagažninke. Balionas 28 L., tvirtinasi po galiniu buferiu. Stovi vietoje, mini ant tapkės iki dugno, kol paskiekia 272 km/h, balionas tuščias, tada sistema iškart jį išmeta, kad svorį sumažinti :-P Čia vienas darbinis karutis ;-) Beje klausimo finalas - iki 2006 metų sumontuotoms dujoms elektrinio vožtuvo nereikia prie baliono, reikia tik dokumentus turėti. "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:h5bs2a$6oh$1@trimpas.omnitel.net... > Tikiuosi chia ne R230'ame :D:D:D > > FX > > "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message > news:h5bcin$f0v$1@trimpas.omnitel.net... >> Tokis klausimas dėl duja elektrinio [multi?]vožtuvo. >> >> Kaip suprantu jis yra 1579 paveiksliuke ir gyvena po kapotu. O balione >> gyvena avarinis vožtuvas (kartu su plūde ir mierka - 1578 paveiksliukas), >> kuris suveikia tik nukirtus aukšto slėgio vamzdelius iki žemo slėgio >> elektrinio vožtuvo po kapotu. >> >> Dabar klaisimas toks - ar tai atitinka technikinės reikalavimus dujų >> konfigūracijai. Nes čia kolega kažką paburčijo, kad turi būti kažkoks >> kitoks >> vožtuvas prie baliono, esą esamas netinka ar tai pagal markiruotę, ar jis >> išvis turi būti elektrinis su solenoidu (kažko nesitiki, kad elektra būtų >> prie dujų). Kol kas per technikinę eiti pagal naują tvarko neteko, tai >> įdomu >> prieš faktą, o ne po jo ;-) >> >> "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message >> news:h5bcbl$eke$1@trimpas.omnitel.net... >>> >> >