Tema: Re: taigi savickas
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-07 12:57:56
Kode ishkart debilizmas, visaip buna, tik kad 3 uzhlistu da nemaciau. Man
jei ir uzhlenda koks, bet staigiai nuvazhiuoja nesutrukdes, ne nemirkteliu,
koks skirtumas. O cia daug nuskriaustu (ir berods daugeja) - tai jiems
uzhlindo, tai pasignalijo, tai viena rata ant zholytes pastate - baisu ir
ish namu isheit, da zhek boba pamatysiu einancia ne per pereja (i dar per
dviguba ishtisine!), va tau ir sugadinta diena, aplink vieni debilai.