Tema: Re: Radaras
Autorius: BG
Data: 2009-08-13 17:35:35
vat, butent sitas aptikines gal viska, tik jau bus per velu. Del duru
pypsejimo , visi jie pypsi, apart tuos kurie su gps atmintim. Aisku galima
nustatyt , bet kartais toks pusiau stiprus signalas mentai irgi buna.
Pvz Valentinas pas mane, tai Berkutus , jei kazkur man pakeliui mentai jais
shaudo, tai gal nuo 2-3 km atstumo uzmiesty jau pypset po biski pradeda.  Su
laseriais speju numest apie 30 km/h, o valentinas skaitosi geriausias
laseriu aptikinetojas.  jei daugiau virsiju, tai shikna, nespeji, reik
geresnius stabdzius statyt :-).  Jei ner pinigu, tai blogiausiu atveju reik
pirkt whistlery ir montuot datcikus i bamperius. o visokie xujan'-shuaniai
tegul shanghajui ir parsidavineja.