Tema: Re: Stratus, Sebring ir kiti USA nuo 2002m
Autorius: M
Data: 2009-09-30 11:07:00
griežtas ne 2,7 benzininiam motorui. Super problematiškas. Žmona turi 1998
Stratusą 2,5 tai įspūdžiai man tokie: sąlyginai daug visko (vietos,
komforto, galios) už palygint mažai pinigų. Bet iš kitos pusės vėlgi toks
amerikinis golfas - jokių pretenzijų į "tyliausius, stabiliausius, ir pan.."
Esminis dalykas nepatinkantis tai labai žemas.  Ir variklio/dėžės karterį
pramušt labai lengva. Sąnaudos kaune ~12.