F1 nera visa ko esme ir pabaiga, bet F1 efektyvumas nemazas (priesingu atveju nekistu niekas is uzsakovu tiek babkiu i ja).Bet esme kad jie dafiga simtu milijonu jau sukisho per 15 menesiu i sito bolido kurima, idejo kruva babkiu ir paciu paskutiniu metu pasitrauke, visa produkta atidave kitiems zmonems. Way to go :) "Galvos Daktaras" <infoTRINTI@gydykis.lt> wrote in message news:gqkr7g$3ok$1@trimpas.omnitel.net... > sakai nedalyvaujant F1 neparduos masinu, F1 didziausias reklamos > efektyvumas uz tokius pinigus? reik parduot sia minti vw/audi, arba > GM'ui :D > > -- > > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:gqkmbf$uu8$1@trimpas.omnitel.net... >> Ju reklamos stiprumas dideja/mazeja, o pardavineti siais itin sunkiais >> laikais reikia masinas ir jie ta vistiek daro. Ir tokiais sunkiais >> laikais sakyciau dar labiau reikia stengtis del reklamos efektyvumo >> (maziausiomis kainomis didziausias reklaminis efektas ir pan.), ka jie >> graziai prashiko >> >> >> "VNO" <gabrielmTINKSITA@takas.lt> wrote in message >> news:gqkm1q$uku$1@trimpas.omnitel.net... >>> nieko je negrauzia, nes sutaupe reikalingu babkiu. >>> negi manai, kad matant sios dienos sekme, ju pinigu kiekis >>> dideja/mazeja? >>> >>> >>> VNO >>> "AMD" <amdnutrinti@splius.lt> wrote in message >>> news:gqkj51$s8e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> joooo, hondos vadovai daba rankas kojas turėtų nusigraužt :/ >>>> >> > >