o as ir nesakiau, kad nepripras. ne prie tokiu priprasdavo. o cia net stengtis daug nereikia, is kokios puses bepaziuretum - vis kazka matyto primena:) tode ir soko didelio ner, matai visiems jis strange, bet niekas nepasake, kad jis atvyrai baisus, nes jau mato panasuma i savo megstamas markes :) as tai patiliukais prisipazinsiu, kad man jis netgi patinka, kaip ir naujas 5er ir netgi dar neatsinaujinusi audi. bet mano skonis nera itin subtilus placiaja prasme, man ir x5 painka, netgi zeurei :) p.s. oapie kokia feisliftine fara kalbi? "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:hegjt7$h2t$1@trimpas.omnitel.net... > sutinku, truputi drastiski pasikeitimai, siauro poziurio subjektai vis dar > negali atsigauti. bet nieko, prisipras. > > p.s. o kaip tau feisliftine sito lempa? 2013 modelis jei ka. > > > > "Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message > news:heg55h$nmq$1@trimpas.omnitel.net... >> As tai grazia masina ipostinsiu, gerai? >> ypatingai man patiko originalios priekines liustros, kuios sukurtos >> neturint analogu; grazus ratai, sukurti specialiai tam, kad >> stampovkiu/padjobkiu darytojai net nesistengtu keisti savo produkcijos >> eskizu ir nieko nekeistu gamybos linijose; nu ir zinoma grozybes >> etalonas - galas, cia reikia buti tiesiog dizainerio genijumi, kad sukurti >> formas, kuriose nesunkiai glaima butu atpazinti bent 4-iu automobiliu >> dizaino elementus, bet tuo pat metu islikti tokiam stilingam ir >> nepakrtojamam mersedesui. >> O labiausiai dziugina tai, kad kol konkurentai kuria neskoningus ir >> perejusius per dizaineriu krize automobilius, mercedes-benz nenuileidzia >> iki ju lygio ir islaiko tas gerojo skonio tendencijas! >> > >