Cia gali pasiskaityti apie savo Aisina: Rusiskai: http://wwwboards....92642.html Angliskai: http://townhall-t...f0e2cb2/86 Angliskai: http://www.volvox...hift+flare Ir dar vienas atsiliepimas apie jas: Ish to, ka esus skaites apie 55-50,51 aisinus volvuose, tendencijos tokios: 1. s60/v70/xc70/s80 per sunkus automobilis siai dezei 2. 40 modeliuose ji gliucina gerokai maziau. 3. chebra susimetineja naujesni softa i dezes, nes tai siek tiek keicia begiu jungimosi principa (nepamenu, kas konkreciai jungimuose pasikeicia) - kaip supratau maziau kaista. 4. 51 deze gliucina maziau, nei 50, bet visgi gliucina. 5. Tepala chebra keicia gan daznai, pila tik tiksliai tai dezei skirta. 6. Ne viena situacija pastebeta tip top kaip mano - pries tepalo keitima deze dirbo gerai, po keitimo - prasciau (atsakymas kol kas kazkur anapus) 7. Jei tiketi daugeliu "automatiniku" Lietuvoje, deze NEREMONTUOJAMA . Jei imti tam tikrus konkrecius atvejus - remontuojama, bet labai sunkiai (esme ne dezeje, o valdymo bloke, o ten solenoidai kazkaip stebuklingai supresuoti). Sostena teikia viena nebloga paslauga (aisku uz pinigus), kuria as nepasinaudojau, bet gal reiks tai padaryt - jie gali pasakyt (jei jais galima tiket), kas automobiliui buvo daryta garantinio aptarnavimo metu - turetu matytis, ar dezei kazka dare. Nezinau, ar tai galioja USA automobiliams.