-- http://sites.google.com/site/autokritinemase/ "opapa" <a@aa.lt> wrote in message news:hhhjd5$ga2$1@trimpas.omnitel.net... > jis atleke banzai ta skiriamaja subruksniuota salele pypindamas... na gal > viskas priklauso kur man ivaziuotu - jei i kairi sona tai gal butu taip - as > kaltas del avarijos, nes ivazinedamas i pagr. kelia nedaviau kelio > vaziuojanciam pagrindiniu keliu, na o ji nubaustu nebent uz istisines > linijos kirtima ar ne ? aisku jei butu pataikes man i gala, tada jau gautusi > kad as pilnai ivaziaves i pagr. kelia... nu isivaizduok, kad ivaziavai i kelia, ir vaziuoji toliau tiesiai savo ta juosta, tave pavijo juostu kirtejas, vaziuojat salia vienas kito, ir staiga jis is savo juostos metasi i tavo ir trenkiasi tau i sona. tu turi buti kaltas? trenkta juk i kairi sona. > > "pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message > news:hhhj5f$g1c$1@trimpas.omnitel.net... >> Is piesinuko tai jis ten skersas atlekia, sumete gal zmogu ;) Osiaip jeigu >> jis atvaziuoja pirma juosta ir bando rikiuotis i tavo pirma juosta, tai >> kaltas butu jis, bo pirmiausia istisine linija, antriausia tu jam kliutis >> is desines gauniesi, kai jau esi ivaziaves i pagr. kelia.. Nu cia as taip >> manau :) >> >> "opapa" <a@aa.lt> wrote in message >> news:hhhili$fic$1@trimpas.omnitel.net... >>> mano masina raudona - as vaziuoju pirma juosta ir isukineju i pagrindini >>> kelia, melynas atskrieja jau skiriamaja juosta ir pypina kad traukciausi, >>> nors dar toje vietoje 1 ir 2 juostas skiria istisine linija gal 10 m. Kas >>> butu teisus avarijos atveju ? siaip visada, as kaip ir visi, ties tuo >>> ivaziavimu net nesustoja (nebent tie kurie isukineja i pagrindini kelia >>> is antros juostos - tada kertasi su pagrindinio kelio 2 juosta) ir >>> vaziuoja toliau. >>> Veiksmas Kaune ties M.K.Ciurlionio tiltu/vaziavimu nuo sanciu link gel. >>> stoties... na panasi situacija ir uzvazinejant ant naujojo Vilijampoles >>> tilto vaziuojant pro Orlean degaline nuo Silainiu... >>> >>> >> >> >> -------------------------------------------------------------------------------- >> >> >>> >>> >>> >> >> > >