Tema: Re: X5 kuro sanaudos
Autorius: BigM
Data: 2009-05-08 13:10:49
Neseniai kaip tik bandžiau.

Iš kiemo užstačiau GPS'ą kelionės rodikliams paskaičiuot (ne navigaciją),
tai maršrutu Nemenčinė - Maišiagala - Kuršėnai (važiuojant nusukta ne per
Radviliškį, o link Pasvalio ir tuomet aplenkiant Šiaulius į Palangos kelią)
vidutinis greitis važiuojant pagal KET +10km/h gavosi lygiai 100km/h,
nuvažiuotas atstumas berods 248km (+/-).

Vėlgi iš jau senesnių įvykių:
Kelionė į Kroatiją prieš keletą metų
Iš viso nuvažiuota 5050 km, iš jų kelionėje teko skirti “grybavimams” vos
kokį 50km dėka turėtos navigacijos.

Kuro sąnaudų vidurkis 8.3 ltr/100 km (mašina BMW 325 '87, pilnas ekipažas su
prigrūsta bagažine mantos), kuro užpylimo prireikė kiek pamenu 6-ių kartų po
~70 L.

Vidutinis greitis 61.3 km/h, kurį apskaičiavo mašinos borto kompiuteris ir
kiek išsiaiškinome gana tiksliai apskaičiuota (pvz. Kroatijoje tiksliai
buvome užsekę ir 300 km reikėjo važiuoti netoli 5 val.)