Tema: Re: Ko visi taip stumia ant Tucio?
Autorius: Tutis
Data: 2009-05-10 17:14:27
Tai siaip vienas ir buvo apie ta tds kompa.

Na ten neatpist esme buvo, o ne prapist. Nes cia visi vienus vartus dyzeliui
paise. Plius tas dyzelis 200kg sunkesnis.

Del garso viduje tai pas GTI specialiai padaryta, kad minant tapke dugna
baubtu ismetimas. Vaziuojant ramiai tylu ramu.

Del tu bmw, tai siaip, didziausiai lenktyninkai yra bmw vairuotojai arba
civic.

Redline esu nuo tu laiku kai su mk4 gti vazinejau.. Siaip tik nusipirkes bmw
uzklydau i sita jusu tikra "lietuviska" foruma.

O del to pacio 335i jo skaiciai yra geresni nei m3, taciau loginant rasta
pastebeta idomiu dalyku, ir ta galia gatveje neislieka, o del ko tai tau
tikrai nemanau, kad idomu.