Tema: Re: e46ci
Autorius: xyx
Data: 2009-05-12 15:04:57
as tai pasakysiu man shyts mators neblogs toks idomus...
nes N42 niejokio tuningo nera, apart kad chypa pakoreguot, nieko nedaro, nes
tas valvetronikas nesipaisho.
Pvz. velenu neradau kas gamina. siaip vaziavimui kasdien visai fystnas
motoriukas, reikia tik netinget issukti!

O vat 2.2 (nors ir ryja pora ltr daugiau, kas aktualu jei mashina miestui)
uzsinorejus susirasi pilna visokio prifarshiravimo tinkancio nuo B25 ar B30
ar M3...

as kai megstu sienapjoves man tai idomu, kas mieste visa laika 4 begiu
vazineja ir sako kad tai gyvenimo palaima
nesitikiu is tu supratimo..