pradziai paporinkite apie automobilio modeli. Man tok bajeris buvo su mano ex e39. Problema buvo kazkokiam tai sklendziu uzdarymo ar tai atidarymo reguliuoklyje, ezys toks tipo po bardacioku gyvena. Atrado paprastai alte, pastate ant matuokles itampos, palauke kurtais pusvalandi, tipo po pusvalandzio beemwe uzmiega galutinai. Tai po pusvalandzio atkapste, kad tas ezys sunkia eliektra uzmigus. Pasikeitus ezi i naujesnis artai kita ezi, problema isnyko. Martis "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message news:h6btrs$mmo$1@trimpas.omnitel.net... > matavo viska. tikrino, sake kad gerai. Krovimas 13.90, nutekejimas > minimalus. Ypac sake gerai akumuliatoriaus atstovai. Bet kitoje vietoje > irgi matavau. > Bet matau, kad negerai :) o negerumas tas, kad akumuliatorius pakrautas ir > niekur nevaziuotas per para issikrauna iki siokio tokio kiekio (beveik > minimumo). Masinai uzkurti uztenka, jeigu kasdien vazineji. Signalizacija > kaukia tik uzrakinus arba siek tiek palaukus. > > Arba jau nebezinau ka daryti > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:h6arv8$2ee$1@trimpas.omnitel.net... >>o tai nepapraschiau paimt testeri ir pasimatuot srove, ar nuvazhiuot ten >>kur gali pamatuot? >> >> -- >> Dainius >> >> >> "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message >> news:h69s9k$e7g$1@trimpas.omnitel.net... >>> Hey, >>> >>> gal turit kas nors apdvesusi akumuliatoriu Vilniuje paskolinti uz alu >>> pvz. bet reik, kad dyzeli pasuktu. Stebuklo nereikia. Arba patarkit kur >>> gauti trumpam. Nes noriu atlikti eksperimenta, patikrinti, ar dabartinis >>> akumuliatorius neatlieka savo funkcijos, ar visgi kokia signalizacija >>> iskraudineja (kuo abejoju) >>> >> >> > >