jau susitvarkiau ta nesamone, -palikau pastoviai atidaryta ant maks, tai garsas iki 3krpm labai pasikeite atsirado toks duslus baubimas, kuris man sakyciau tikrai pamalonina bendra garsa.:), o siaip trauka tik pagerejo, pagerejimas jauciasi jau taip nuo kokiu 5rpm, galios kritimo sukiu apacioje tikrai nera. P.S. pas draugeli paziurejau ant bajerio ant 330ci taip pat uzkepes, ciuju cia pas visas e46-tas 330simtas sita nesamone yra.:) -- BMW 330Ci M paket "Tautis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:h7am6g$7v6$1@trimpas.omnitel.net... > Siaip tikrai neitakos tau nm. Back pressure nuo katalizu ir viso kito > tikrai pakanka tavo nm zemuose. Jei netiki, garaze nusiimk galini bakeli > ir pralek. Pats pamatysi. > > "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message > news:h786s5$v9l$1@trimpas.omnitel.net... >> Karocia vakar vaziuodamas is paskos draugelis pastebejo kad tas voztuvas >> gale kur vamzdyje stovi neveikia, t.y. pastoviai uzdarytas yra.Bandziau >> ji padauzyti liaudiskai kalbant nes neatrodo nei prirudijes nei ka >> niekaip nepavyksta jo pajudinti.Klausimas visgi toks ar ji pasalinus >> pasikeis tik garsas ismetimo kas manbo nuomone nepablogintu situacijos, >> ar visgi jis turi itakos sukimo momentui esant zemiems sukiams ir >> stengtis ji atsatyti o ne isimti, kas beabejo butu zymiai paprasciau. >> kaip argumentas del sukimo momento man kyla toks, kad gi keiciant sakykim >> i sportine ismetimo sistema ten voztuvo nebuna o valinimas ale pagereja. >> Ka jus zinote ar manote apie sita dalyka. >> >> P.S. Siaip tai glusaka as jau aisku nauja uzsisakiau, tai sito varinato >> nesiulyti.:) >> -- >> BMW 330Ci M paket >> > >