On Sat, 29 Aug 2009 22:02:25 +0300, ablasiejus wrote: > As sita saita radau ir keiciau vanos gumeles del lementarios priezasties > - ryte, esant saltam orui, apsukos pulsuodavo. Apsilimo rezimu sitas > vykdavo. Kai susyla-viskas ok budavo. (cia m52tu beda). Youtube ir > klipuku. Pakeitus tas gumeles-tie apsuku plaukiojimai saltais rytais > dingo. Nu ten yra tas aprasyta. > Nu ir trauka/motoro elastingumas zymiai pasijuto zemu sukiu diapazone. > Po to, bmw-klubo forume, buvo tema uzvesta, ir kaip man dingo tie > plaukiojimai apsuku-dar daug m52tu savininku atliko ta operacija. Na, pas M54 jokiu stebuklu nesijaucia, viskas lyg ir dirba, bnv matyt DME firmwariuje ikale workarounda. Vienintelis spec efektas yra kartais kiek smuktelejusios apsukos ir lengva vibracija ant laisvu, bet gana minimaliai. Vibracijos lygis mazdaug toks kaip kad pas koki normaliai dirbanti 4 cyl varikli. Normaliai 6-cyl variklio ant laisvu isvis nesijaucia, kad veikia matosi tik is tachometro. Bet vistiek stebina, kad bnv uzsispyrus tiek metu is eiles dejo tas neteisingas gumas. Kita vertus, faktas kaip blynas, irodytas chemines analizes pagalba. As cia suku sau pautus del to nelaimingo smagracio. Kuri pakeitus nauju niekas nepasikeite. O senas dar praktiskai beveik kaip naujas. "Idomus" fokusas tame, kad kol variklis saltas sito smagracio barskejimo nepavyko isprovokuot. Susilus - lengvai, lengvai uzmeti biski gazo ir atleidi sankaba kol ima kabint. Sakau gal cia kaltos kvailos veleneliu fazes del ko variklis nestabiliai sukasi ant zemu apsuku, ka bando isgelbeti DME vis ipusdama daugiau benzo. Del ko ima tarsket smagratis. Btw, jei kam reikia smagracio-sankabos-prispaudejo komplekto M52,M54,M56 varikliams (3er, 5er, X3, X5) - turiu nereikalinga. Dar like kokie 75% resurso. -- Kittehs u must haz prioriteez! U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.