bajerius del signalizaciju jis pastebetas ant BMW 3.0D varikliu kai buna jam uzblokuotas kuro siurblys (konstruojant pulsara daznai ji blokuoja) pabandzius sita varikli uzvedineti su uzblokuotu siurbliu paskui kokius 10-15 min jis nesikuria net jei ta blokavimo grandine jau buna atblokuota :) neissiaiskinau iki galo kas ten kaip tiksliai ir kodel tiesiog taip pastebeta buvo pas kokius 10 is eiles automobiliuku su tokiais varikliais situacija: ateini i savo BMW varoma Dyzelinu kuris turi net 3.0l varikli.. kuriame imontuotas PULSAR su blokavimu ant siurblio tavo pulsaro baterija prie mirties (ne is karto pasigauna signala) arba tiesiog ji pamirsai pasiimti ir atejai i garaza be Pulsar pultelio bandai uzvesti automobili neuzsiveda. jami susirandi pati Pulsar pulteli ir ziuri kokia situacija... (jei dar meistras buna isvedes Indikatoriu pulsaro ir tada ziuri kokia spalva dega jei Zalia viskas ok jei Raudona reiskia kazkas negerai) po pirmuju nesekmingu bandymu uzkurti (jei dar blokavimas yra) sekantys bandymai uzkurti (kai jau net blokavimo nera) irgi gali buti nesekmingi dar kokia 10-15min po paskutinio nesekmingo bandymo uzkurti su ijungtu blokavimu -- Rokas Ražanauskas 867122453 Kaunas "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message news:h854lj$ihq$1@trimpas.omnitel.net... > hillow > > gal kas turit signalizacija su pulsaru? > pradejo nepagaudinet signalo > sheip viskas pilnai veikia, (jaigu pasigauna signala) :))) > islipus is uzkurtos masinos su kapsule, > nuejus apie 5 - 8 m signalizacija varikli uzgesina > > kas gali but kapsules siustuvas ar pacios signalizacijos imtuvas > 2 kapsules abi ta pati daro > baterijos tik ka is ipakavimo > >