Tema: Re: kaip del situ tepalu?
Autorius: Jaegermeister
Data: 2010-08-28 16:06:53
Audi A4 tdi  tepalas keiciamas kas 50 000 , jau nuvaziavo 130 000 lietuvoje 
ir vaziuoja be problemu. Keisti tepala kas 8000 tai jau cia visai iskrypimas





"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message 
news:i5b0s8$l41$24@trimpas.omnitel.net...
> pirkau sena e28 524 td, atvazinejau pats 200 000 km, turba turbut gimtoji. 
> visos detales dylancios, bet manau turbu resursas daug didesnis nei 
> pasakei.
>
> -- 
> vyt/ /
>
>
> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:i3hm7u$b72$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na as va su guoliu gti long life varau pagal indikatoriu, buna visaip ir 
>> kas 15 k km ir kas 25 k km, taciau 30 k km dar nebuvau ivaziaves. Taciau, 
>> kolkas vaziuoja. Turba tai uzlinks, bet tai turetu atsitikti manau ties 
>> 150-170 k km rida. Normalu. Dylanti detale.
>>
>> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> parašė naujienų 
>> news:i3gt24$eil$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai va ble, vieni viena sako, kiti kita. Pazystamo firmai caddy po 30 
>>> kkm loglife'o turbos visoms uzlinko...
>>>
>>> "Monte" <ewr@sdfs.ere> wrote in message 
>>> news:i3gsrf$e9e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Turbut pakankamai prisiziurejo nusibaigusiu turbinu po visokiu longlife 
>>>> naudojimo. Mano karucio manuale irgi parasytas intervalas 20kkm, bet 
>>>> keisiu kas 10. Ne karve ta alyva kainuoja.
>>>>
>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> wrote in message 
>>>> news:i3gptm$9sj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai tas turboservisas geriau nusimano uz BMW?
>>>>>
>>>>> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message 
>>>>> news:i3goa2$7b0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tai viskas ok, kad intervalas su originalu castrol longlife 25kkm, 
>>>>>> bet turbo servise sake grieztai kas 10kkm. Tai ar yra prasme pilta ta 
>>>>>> longlifi?
>>>>>>
>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message 
>>>>>> news:i3gnp9$6g3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> galu gale ir castrol gali atsiversti ir paskaityti.
>>>>>>> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:i3gnkb$69r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Tai jei sako kad tikrai castrol, tada labai geras tepalas, apie 
>>>>>>>> kitu gamintoju taip gerai neatsiliepiama. Man aktualu ar su siuo 
>>>>>>>> tepalu bent 15kkm galima vaziuot nesukant kiausu? Bet kodel neraso 
>>>>>>>> kas gamino? Negi niekur neraso jei skirti tam gamintojui?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:i3gmp9$57h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> nu ko cia zvengi, is savo durnumo?
>>>>>>>>> Kas vidui - bbnz. Gali buti ir total.
>>>>>>>>> BMW turi bonkuciu. BMW tepalo negamina. Turi sutartis su tepalo 
>>>>>>>>> tiekeju. Is jo paiima tepalus, supila i savo BMW bonkutes, ir yra 
>>>>>>>>> BMW tepalas. O kas tepalo tiekejas - tai zino tik BMW. Lai buna 
>>>>>>>>> castrol. O castrol priklasuo BP (lygtais). Tai gal ne castrol, o 
>>>>>>>>> BP alyva. INsaid pardavejas pasielge labai korektiskai.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Cia po defaultu visi sako, bmw stabdziai ate. O buna ir textar, ir 
>>>>>>>>> kitokie.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:i3gmfq$4sk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Paskambinau, kryzium gulesi kad originali bmw alyva aus Deutch. 
>>>>>>>>>> Paklausus kas gamintojas - nera parasyta... Castrol klausiu, sako 
>>>>>>>>>> tai jei originaliai castrol pilsto, tada castrol :D WTF?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:i3gm8n$4jb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> neverta. Pili tiesog normalia alyva, normaliu keitimo intervalu.
>>>>>>>>>>> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:i3gk7v$1nh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> http://insaid.lt/index.php?cid=86&category_id=72&p_id=103836
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Ar verta pilt ta longlife ir keist kas 30kkm?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>
>