Teorija apie sklendes graziai skamba, ir motoras Euro3/4 atitinka, bet realiai ju nebuvimas visiskai nesijaucia. Pas M57 motorus iki 2004 sklendzių aseles buvo vos ~4,5 mm diametro, sklendes tvirtinimo vietoj per puse suplonintos ir dar su dviem skylutem M3 varzteliam. Ten, kur jos luzta, metalo skerspjuvis yra tik truputi daugiau, nei 1 mm^2, pats varztelis per akimirka nukeliauja dauzyt stumoklio. Mest jas reikia lauk is karto, o i aseliu skyles galima susukti M5x25 varztus - perdarymas nieko nekainuos, o galva bus rami. Labai rupinantis emisijomis, galima keist ir i pastiprintas: http://www.swirlflaps.co.uk/ toot: o pati galva sveika? Voztuvu lizdai nesugadinti? Mano motoras irgi prarijo sklende, bijau pradet skaiciuot nuostolius... :) Audrius On 2010.11.08 20:48, Dainiushas wrote: > keist reikia zinoma ten viska. > > Prikabintam faile papasakota kam jos reikalingos. Kaip suprantu tiesiog > ismest nera gerai.... vaidenasi, kad kazkur i nternete skaiciau apie > pastiprintas. >