Kiek man teko turet reikalu su CH, tai buvo arba voztuvai arba purkstuku elektra. Kai trumpino vienas purkstuko laidas i mase, tai kas keisciausia nors pildavo per daug,\ CO buvo ribose (ko gero liambda zondas ysikisdavo), bet CH buvo uz prietaiso ribu - virs 2000. sutvarkius laidus, viskas stojo i vietas. "Uredija" <info@rietmu.lt> parašė naujienų news:iuhh41$bei$1@trimpas.omnitel.net... > Siandiena padare diagnostika. Nieko nerado. Svaru. > Dabar belieka voztuvu pakalenima ziuret. Susitariau kitai savaitei. > Ziuresim ka ras motoristai. > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:iufbhn$d67$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai tas pakalenimas gali buti labai svarbus. >> Tu gi negirdi pakalenimo padidejimo ar sumazejimo simtosiomis dalimis. >> >> >> "Uredija" <info@rietmu.lt> parašė naujienų >> news:iuecop$tlc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Vakar vakre zvakes issukinejau. Grazios, pilkšvai rusvos, jokiu >>> pridegimu (Vis tiek pakeiciau naujomis). Neatrodo kad koks cilindras >>> nedirbtu. Vakar visa gofra patikrinau, slanges nuemes pratampiau, jokiu >>> suskirdimu. Variklis dirba graziai, nei kuro ima daug nei tepalus eda >>> (ant 10000 km viena litra sueda tai cia manau nieko nereiskia). Biski >>> vienas kompensatorius pakalena, bet jis jau kalena kokius 5 metus :). >>> anksciau jokiu parkiu del jokiu ch nebuvo. >>> >>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>> news:iucvh1$o8a$1@trimpas.omnitel.net... >>>> IMHO taip. Arba blogai reguliuoti, arba jei automatika - skyle. >>>> Dar prachekink purkstuku laidus. >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>>> news:iucilq$8uq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ui vargiai... gal greičiau koks vožtuvas nelabai sandarus? >>>>> >>>>> Tepalo neryja? >>>>> >>>>> On 06/28/2011 03:49 PM, DViL wrote: >>>>>> Liambda? >>>>>> >>>>>> >>>>>>> Sveiki, >>>>>>> >>>>>>> Katik bandziau pravaryt technikine ir rado labai dideli CH 1087 >>>>>>> (leistinas >>>>>>> iki 600) Kame gali buti bedos? >>>>>>> CO 0,7 (leistinas iki 3) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >