Tema: Re: Kur paremontuoti
Autorius: MumZer
Data: 2011-07-06 23:23:05
nu tai buvau as cia vienam "servise".. pasiule kaina siek tiek
kosTmine.. paklausiau ar ne per daug.. pradejo skustis, oj cia man
mokescius moku, valstybe jo matai nepasigaili, uz ta moket reikia, uz
ana reikia.. sakau - gerai, tinka tavo kaina, jei saskaita israsai..
nutilo ir padare uz mano siulyta kaina