Tema: Re: E34, 525tds
Autorius: svyt
Data: 2012-10-24 09:38:59
Nu vistiek abiem atvejais galu gale nuo akumo, nes parejus generatoriui
masina vaziavo, nu ir generatorius tiesiai sujungtas storu laidu su akumu,
tai visi irenginiai nezino is kur konkreciai gauna elektra. kitas dalykas
yra sistemos kad avarijos atveju neisjungus degimo, bet neveikiant varikliui
atsijungu kuro siurbliukas. kaip tas realizuota nezinau, nes man negedo ir
neteko remontuot sio mazgo.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)