matai situacija yra tokia, kad galiu ieskoti kokio 516, tiksliau 520 su gyvu kebulu, salonu ir vaziuokle, o variklis eitu is desiniavairio bet jei reiktu puse masinos perkelinet - per sudetinga (brangu/neapsimoka) "stroft" <laimisbmw@gmail.com> wrote in message news:gqju2i$h4v$1@trimpas.omnitel.net... > http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=56&t=26718 > sitas butu geras donoras :) > > Jei is 2.0 pakeist i 2.5 tai reiketu motoro su pravodke ir elektronika ir > viskas. Kitka galima is bedos palikti ta pati. > Panasi operacija buvo padaryta draugelio e36 kazkada, veliau sudejo viska > nuo 325 irgi (dusle, reduktoriu ir pan), bet beveik niekas nepasikeite. > Bet siaip tai ka as zinau, ar verta kazka tokio daryti, geriau iskarto > pirkti 540 arba m5, jeigu e34 kebulas prie sirdies. > Is 2.0 i 2.5 daryt prasmes labai daug nera, o jei kazka ziauraus burt > noresis su motoru (turbo pvz), tai realiai visus vaziuokles agregatus > reiktu keist i 535-540 bent jau, ten ir reduktorius didelis jau ir > stabdziai didesni ir pusasiai storesni .. > > "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:gqir57$g6t$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Kokie komponentai, tokie, kaip provodke, stabdziu sistema, kompas ir t.t. >> ryskiai skiriasi tarp 520 ir 525 bei variantams su didesniais varikliais? >> >> Kiek maciau pas biciuli is praktikos, tai jam swapinant variklius is 2.0 >> i >> 2.5 reikejo praktiskai visa mashina skerst. Ar tai buvo tas pats >> M50b20/25 variklis, bei gamybos metai nezinau. Kaip yra is tikro? >> >> Bus ieskoma bazes ir donoro nuo 94m. Zianu, kad tokiu mashinu sveiku ir >> bent >> kiek gyvu beveik neegzituoja, i ka ziuret perkant? Kolkas planas pirkti >> sedana kad ir 520 bei deti is anglisko donoro rimtesni varikli. >> >>