Tema: Re: Padekit identifikuoti problema
Autorius: Miegapele
Data: 2011-09-30 08:36:38
islandijoje jari nauja su 0.9 berods litro varikliuku buvau privertes
vidutiniskai srebti 15. bet su juo pavazinejas supratau kodel nera
tachometro. sudiltu. :) siaip gal del irangos tokios sanaudos. princo kainos
nezavi o pas pas mane tik kazkas panasaus i kraba ar kaip jis ten. prie viso
to stovi gan galingas kompas ir renka kruvas duomenu is variklio.