panašu, kas nelabai ten jau yr ką gadint :D O jei turbą tikrai varo tepalą, o panašu į tai, tai gal geriau tvarkyt kol nesulaukei "raznoso" On 2014.03.01 15:38, Windozas wrote: > Prasivaziavau ilgesni atstuma, mazeja alyva. Idomiausia kad prie > intercoolerio radiatoriaus kampo po nakties radau pavarvejima. Kaip taip > gali but? per intercooleri juk tik oras eina? is kur ten gali but > tepalo? Dar pastebeta kad EGR lyg dregnas, tepaluotas, bet ten juk > ismetamos dujos. Lyg pagal logika, tai is turbinos gali begt tepalas i > oro padavima? ar ne? Bet tokiu atveju vaziuojant paspaudus, kai turba > dirba, neturetu but debesis dumu? Dar turiu pasakyt kad isigijus tepalas > nemazejo, ir dumu nepastebeta, kadangi neradau info nei kas nei kada > buvo keista, tai pakeiciau ir supyliau 5w30. Gali but kad per skysta > supyliau i sena varinkeli? Dapylinet to paties gamintojo 5w40 racijos > yra ar belekoks maisymas lygus variklio gadinimui? > > "Windozas" parašė naujienų news:lei1jd$h28$1@trimpas.omnitel.net... > > Tiriamas objektas yra mazda6 03' 2.0D 100kw > > Priesistore: > Prie salciu nesikure ir nedirbo ant laisvu. Sylant orui, kurimosi problema > beveik isnyko. Bet ant laisvu padirbus uzgesdavo. Po uzgesimo kurdavosi > sunkiai. Spejau kad kuras neteisingas, pripyliau antigelio... rezultate > iskart vos uzsikure, vargais negalais datraukiau iki serviso kur buvo > pakeistas kuro filtras. Po filtro pakeitimo ir kuro bako pripildymo > sklidinai vaziavo pakenciamai. Laikas nuo laiko uzgesdavo ant laisvu, po ko > sekdavo sunkesnis kurimasis, bet kuresi... Sumazejus kuro bako turiniui iki > ketvirtadalio, apciuopiamai sumazejo trauka, padaznejo gesimai ir pasunkejo > kurimasis. Sumazejus kuro bako turiniui iki ~20% masina nebesikuria. > Bambaliu atnesti papildomi 5ltr kuro situacijos nepakeite. > > Paaiskinkit prasau kaip veikia dyzeliniai varikliai. > Ar gali nesikurimas buti sugedusio EGR voztuvo pasekme? as kazkaip buvau > isitikines kad EGR tik galiai itakos turi, o kurimasis kaip ir ne prie ko. > Kaip veikia SCV voztuvas, as suprantu kad jis laisvas apsukas priziuri. Ar > gali jis tai veikt - tai neveikt? ar jo neveikimas gali itakoti kurimasi? > kaip isbandyt ar veikia? > Ant kuro filtro tvirtinimo radau mechanine pompa, ja maigant kuras pro > isejimo anga purskia kaip pasiutes. ar to pakanka manyti kad su kuro filtru > viskas gerai ir jis neuzsikises? > Ar gali taip but kad kuro kiekis bake itakotu variklio darba, ta prasme ar > gali but kad penktadalis bako yra nedegus skystis ir jis patenka I varkli > tik kai kuras eina I pabaiga? > > Ka dar paprastai buitiskai ar bent be dideliu investiciju butu galima > ismeginti/patikrint/atmest? manau dyzelistam nuvaryt atiduot visada spesiu. > > Mastau istraukt visa esama kura bake, gal turit gudriu pasiulymu kaip tai > padaryt? galeciau per ta kuro filtro pumpa maigyt, bet bijau kad po antro > litro keiktis pradeciau :D