tai jo, nei sis, nei tas. jau nebe naujas (o naujas automobilis, kaip zinia, yra naujas), nei senas, kad butu paskutinis tikras negendantis mercedes is tu laiku, kai stutgartas dar gerus mersus gamino. dar kokie 7-8 metai ir senasis airmatic'as pasidarys neuzmusamas, nei taip, kaip dabartines kartos. -- mekigis, vilnius mb c123e23 '85 mb c123e28 '83 "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:gnclhl$54n$1@trimpas.omnitel.net... >8 metu... ! > > -- > TUDA NX ----> (c) > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:gncear$td8$1@trimpas.omnitel.net... >> Arba nebus arba bus. Gali pakainuoti 2 melynus renault clio. Arba 1 range >> roveri :) Kaip beje ir bet koks kitas rimtas gedimas toje masinoje. Bet >> gali ir nepakainuoti. Mersas taigi 8 metu... >> >> >> >> >> Jaegermeister >> >> >> "Gediminas" <vigema@takas.lt> wrote in message >> news:gncdl8$sm7$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> O kas tai pakabai blogai.Tirejau Land Rover Range Rover 2000 m. 4.6 litro >>> benzas VO TEN TAI PAKABA.Kiek kainavo range tiek pat kas metai pakaba.Tai >>> jau merso manau tikrai nebus blogesne. >>> >>> >>> >>> >>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >>> news:gnc9in$off$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kokie ten defektai? >>>> >>>> -- >>>> TUDA NX ----> (c) >>>> "Delavoj" <investmz@gmail.com> wrote in message >>>> news:gnc5n8$kkg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tas 4,3 variklis nekoks. daznai pasitaiko mersu ir s klases ir e klases >>>>> su defektu 4,3 variklio. >>>>> ta pati sake ir Romas is silberio. verti demesio 320 ir 500 >>>>> "Gediminas" <vigema@takas.lt> wrote in message >>>>> news:gnbedt$ths$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki.Dabar geras laikas pirkti.Sumastem S klases mersiuka nusipirkti >>>>>> 2000 - 2003 m.benzina .Tik smalsumas didelis su kokiu varikliu 3.2 >>>>>> bandem lyg mazoka,bent man jau atrodo.Gal nelaiku ,bet klausimas >>>>>> paprastas .Kokiu varikliu geriau (apie duju vamzdyna ner net minciu) >>>>>> vaziuojama vidutininskai .Gal kas vazineja su tokiu mersiuku is cia >>>>>> rasanciu >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >