turėjau net du agurkus, ką ir kalbėt tai ko gero buvo paskutinis tikras mersas "VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message news:jg5hne$ve6$1@trimpas.omnitel.net... > na o laikas parode, kad 123-as tikrai gerai buvo pagamintas ir sumastytas. > > VNO > "esguires..." <esquires@idiods.kom> wrote in message > news:jg4lt5$2oi$1@trimpas.omnitel.net... > laisvalaikiu isverciau nedideli straipsneli apie populiaru youngtimeri > Užtikrintas pranašumas: 123-ioji serija (1975-1986) , yra idomiu faktu, > kuriu nezinojau: > > > 1976 metų sausį Mercedes-Benz pristatė 123-iosios serijos sedaną. Kai šis > modelis pasirodė scenoje, niekas neabejojo jį esant geriausiu savo > klasėje. Klasikinės kėbulo linijos pabrėžė 114 ir 115 serijų pirmtako > tradicijas, tačiau kartu suteikė naująjam modeliui modernios elegancijos, > energingą, bet kilnią išvaizdą ir natūralų pranašumo jausmą. Tai nebuvo > revoliucinis reveransas publikai, o visiškai brandus aukštesniosios > vidurinės klasės automobilis, kuriame naujausios technologijos ir > patikrinti inžinieriniai sprendimai derėjo su markės vertybėmis. Kaip ir > tikėtasi, šį modelį vienodai šiltai sutiko tiek ekspertai, tiek pirkėjai. > Daugeliu požiūriu W123 žvelgė į ateitį: techniškai su daugybe inovacijų > saugos srityje ir estetiškai su naujosios S klasės (W116) bei SL (R/C107) > išvaizdai būdingais akcentais, pvz. horizontaliais priekiniais žibintais, > kurie skyrėsi nuo klasikinių vertikalių pirmtako žibintų. W123 pakerėjo > aukščiausius standartus atitinkančia surinkimo kokybe, funkcionalumu, o > ypač plačiu kėbulo tipų bei variklių pasirinkimu. > > > Daugiau >>>