Didelis ACIU "esguires," <esquires@idiods.kom> wrote in message news:ktu4ue$h9t$1@trimpas.omnitel.net... > jauciu visi jau uzsipiso skaityti, bet perrasineti tingiu, tai metu vis ta > pati: > > apie 203 serijos dyzelius: > > > > 1. kebulo cinkavimas pakankamai didelis (jei gerai pamenu, tai >80% > detaliu cinkuotos), didesniu problemu del korozijos jau nebera. bet > priesfeisliftiniai egzemplioriai turi toki bjauru kebulo ne tai kad > gedima, o greiciau ypatybe - daimleris perejo ant ekologisku vandeniniu > dazu, todel dazu danga ganetinai greitai sensta, pasidengia > mikroskopiniais itrukimais, pasidaro tokia apsiurusi. is toli ziuri - lyg > ir viskas ok, prieini arciau, kaip kazkokia neplauta, nors reikalas > visiskai ne tame. po feislifto daimleris matyt dar karta perejo ant kitu > dazu - vandeniniu, bet sikart padoriu. pofeisliftiniu automobiliu dazu > danga jau visai padori ir nusiurimo ispudzio nebesukelia. > > > > 2. varikliu om 611 (2,1 ltr., C 200 CDI, 220 CDI, 2000) ir om 612 (2,7 > ltr., C 270 CDI) patikimumas gerokai pazenges nuo pirmuju CDI varikliu. om > 612 apskritai kultinis ir legendinis, laikomas praktiskai negendanciu. bet > visada yra visokiu bet: > > - bet galimas nesandarumas tarp purktuku ir galvos, i kuri nekreipiant > demesio (nes variklio darbas is esmes nesikeicia) viskas gali privesti iki > galvos keitimo (labai nesekmingu atveju). > > - retais atvejais gali islysti siurblio ir slegio reguliatoriaus gedimai, > bet masinio situ mazgu gedimo nei pas mus, nei vakaruose nesigirdi, > daugiau rusai skundziasi (turiu itarima, kad kaltas cia ne automobilio > gamintojas). > > - egr'o ir turbos slegio elektriniai-pneumatiniai reguliatoriai ne visada > suveikia, ko pasekoje variklis netenka galios ir t.t., ir pan. gedimas > nesunkiai ir nebrangiai salinamas, svarbu surasti zmogu, kuris remontuos, > o ne ant tavo automobilio mokysis. > > > > 3. jei sugalvosi, kad 3 ltr. nera per daug, tai om 642 laikomas labai > vykusiu varikliu. tik pas mus ju nera daug, tai galima daryti prielaida, > kad yra tam tikras ziniu stygius apie tai, kaip sitas variklis jauciasi > izenges i dideliu rida zona. rasydamas apie e-klase esu minejes, kad > reiketu tikrinti ismetimo kolektoru bukle (padauzyti ar tai raktu, ar > lengvai pastukseti plaktuku - garsas turi buti visiskai svarus, be jokiu > papildomu garsu, leidzianciu itarti, kad kolektorius visiskai sveikas), > nes jie trukineja, o atitruke fragmentai nepataisomai sugadina turbina. > turbina kintamos geometrijos, kaina solidi, pirkti simtais nesivolioja. > jei darysi diagnostika, tai kodai P2359 , 2510, 2592 bei 2616 ir ivairios > ju kombinacijos nieko gero situo klausimu nezada. > > > > 4. mechanines dezes superines, prie gedimu grisim 2050-2060 metais, nes > iki tol niekas nezinos, kas jose genda :) nesiginciju, kad imanoma ja > suvaryti, nes kai yra talentas, tai technika bejege. o bet gi taciau yra > toks isradimas kaip f**tronic, sorry, sequentronic - automatizuotas pavaru > perjungimas (automatine sankaba). jei dabartine automatizuota mct yra > greicio, ekonomiskumo ir patikimumo etalonas, tai tuometinis "pusiau > robotas" yra blogis gryniausia israiska. > > > > 5. bet nesuprantu ir tikriausiai niekada nesuprasiu kam perkant mercedes > reikia atsisakyti malonumo vazineti su taip sklandziai ir protingai > veikianciu 5 laipsniu automatu. mano galva deze labai gera, beda tik > ausinimo skyscio radiatoriuose (aktualu c 270 cdi su om 612 varikliais), > kuriuose prakiura dezes alyvos ausinimo kanalas ir to pasekoje tenka > kapitaliskai remontuoti pacia deze, hidrotransformatoriu ir, savaime > suprantama, pati radiatoriu. radiatoriams buvo atsaukimas, pakeisti > radiatoriai zymimi baltu plastikiniu tasku, pakeistus radiatoriu problemos > pasikartojimas nestebimas. kartais del tarpiniu susklinejimo (o tai, deja, > atsitinka dazniau negu noretusi) sumirksta dezes valdymo blokas, del to > deze pradeda kvailioti, neretai prieina iki avarinio rezimo isijungimo > (variklio sukiai ribojami su visomis pasekmemis). vaistas nepamirsti > pasiziureti ar nerasoja deze per siules, esant pozymiu - sandarinimas. dar > momentas - kad ir ka sakytu vasios (net jei jie dirba silberauto), dezes > alyva yra _keiciama_ (intervalas 60K km). mercedes is pradziu irgi > tvirtino, kad alyvos keisto nereikia, bet 2009 metais persigalvojo ir > wis'o atnaujinime parase "keiskit alyva ble!" , tik ne visi vasios tai > zino. reguliariai keiciant dezes alyva (ir filtrus!) didesniu problemu > nepasitaiko. bet velgi, pastaba apie talenta galioja ir automatams. del > 7G-tronic'o nebuciau toks tikras - labai jautri alyvos kokybei ir keitimo > intervalui deze, plius neturim dar daug ziniu apie sitas dezes. > > > > 6. pakaba labai patikima, jei automobilis eksploatuojamas ne zvyrkeliuose > ir ne pramoniniuose rajonuose, tai remonta dazniau nei kas 100'000 > isivaizduoju sunkiai. yra keletas mazgu, i kuriuos reikia atkreipti demesi > (pvz. stabilizatoriu ivores ir priekiniu amortizatoriu atramos), bet ir > jos tarnauja ilgai bei laimingai, o keitimas nera brangus. vairo > mechanizmas, skirtingai nuo senesniu modeliu, pazenges patikimumo prasme, > traukiu antgaliu nelaikau kazkokiu dideliu gedimu, juolab, kad keiciamo > jie prasosi ne pernelyg daznai. idomus faktas, kad konstrukciskai pakaba > didele dalimi 201 serijos, kas tikrai nera priekaistas, greiciau jau > pagyrimas. > > > > 7. elektra... nelengvas klausimas. yra toks daiktas kaip SAM - blokas, > kuris valdo puse elektrines komforto irangos pradedant kontroliniais > prietaisais ir baigiant uzraktais. pasireiskia pvz. neteisingais > parodymais (degalu kiekio, ausinimo skyscio temperaturos, lempu gedimo > indikacijos ir pan.) ir baigiant piktybiniu bagazines neatidarymo, nes > jam, matote, atrodo, kad bagazine ir taip atidaryta. buna, kad ta pati > sako galiniu duru daviklis, bet idomiausiai pasireiskia, kai ta pati sako > kapoto daviklis, nes tada neveikia valytuvai. dar reiketu pracekinti kaip > jauciasi kabelis nuo akumuliatoriaus iki variklio skyriaus, nes jis > neretai duoda nutekejima. anstyvuosiuose egzemplioriuose budavo toks > fintas - jei neuzgesta comand grotuvas, reiskia trumpina sedyniu valdymas > (cia kaip pas pofeisliftinius w201 benzinus - jei neveikia tachometras, > zinok, kad neveikia ir variklio ausinimo ventiliatorius, toks idomus budas > pranesti apie gedima vairuotojui). vistik bene bjauriausias dalykas, kai > FBS'as ima ir neatpazista uzvedimo rakto. durys atsidaro, uzsidaro, langai > nuo rakto kilnojasi, stoglangis uzsidaro (visa tai valdo SAM'as), o > uzsivesti be sansu. reikia perristi raktus. SAM'o gedimai budingi > priesfeisliftiniams egzemplioriams, FBS - kaip pasiseks. > > > > 8. nzn ar verta iskirti, bet dalykas apie kuri tenka girdeti ir realiai > uzknisa, ypac musu salygomis - kazkaip suknistai sugalvotas ventiliacijos > srautu valdymo mechanizmas, kurio traukes su laiku neatlaiko ir sklendes > pradeda valdytis kaip pasiseks. detaliu sanaudos kokiu 10 litu, laiko ir > nervu - per akis, nes tai jau nebe 1980 metai, kai konsole nusiimdavo per > 5 minutes. su salyga, kad dirbsi uzsimerkes. bet sutvarkius galima > tiketis, kad per eksploatacijos laikotarpi kisti ranku nebereikes. > > > > 9. saugumas aukstumoje, ypac klases kontekste. nekalbant apie tai, kad > prisirinko n zvaigzdziu uz pesciuju sauguma ir visokias signalizacijas > apie neprisegtus dirzus, modelis gausiai saugus - n pagalviu, pre-safe > prototipas, dvieju lygiu airbagai ir t.t., ir pan. manekenai piesinukuose, > kur zymimi galimi suzalojimai, beveik zali. > > > > 10. ergonomika - aukstumoje. taip, mygtuku gal daugoka, bet, imho, svarbu, > kad viska gali lengvai ijungti, isjungti ar perjungti. viskas yra ten, kur > turi buti, lengvai pasiekiama, protinga isdestyta, naudotis patogu, > priprasti lengva. galiu palyginti su toyota, opel, vw, mitsbishi, honda > poziuriu i ergonomika - mercedes lenkia visus (artimiausiu konkurentu bmw > ir lexus komentuoti negaliu, nors ir teko prasivaziuoti tos pacios klases > modeliais, bet tik labai trumpai). akustinis komfortas gerame lygyje, > mercedes, skirtingai nuo japonu, matyt nemane savo automobilius esant > tokius gerus, kad jiems garso izoliacijos net nereikia :) bagazine labai > teisinga, gal ne talpiausia klaseje, bet uz isplanavima pliusas (na tai ne > naujiena mercedesams). > > > > apie dizaina nerasau, tai labai subjektyvu. daugiau net nezinau ka cia > pamineti. na nera blogas kompaktas, jei kalba eina apie pofeisliftini. > sakykim taip - mechanine puse dziugina, elektrine nelabai (nors viska > susumavus iki 5 metu automobiliu tarpe pagal gedimu skaiciu jis laikesi > paciame saraso virsuje, bet matyt skirtingai nuo senesniu mercedes, kurie > begant metams pozicijas tik gerindavo, amzius jam ne i nauda). vistik 204 > serija buvo kad ir paprastas automobilis, bet zingsnis i prieki. matyt > niekam nebus naujiena, jei pasakysiu, kad laikmecio kontekste iki 201 > serijos 203-iasis nepritempe ne pro kur - pirma c-klase uz trecia auksciau > visa galva. > > > > > > P.S. apie 1.8 K variklius (M271): > > > > m271 variklis turi toki neretai pasitaikanti defekta kaip karterio > ventiliacijos sistemos hermetiskumo pazeidimas, ko pasekoje oras > isiurbiamas apeinant matuoklius ir variklis pradeda dirbti nestabiliai, > cia traukia, cia jau nebe, sunkiai vedasi ir t.t. (salinama keiciant > zarna, jungiancia karterio ventiliacijos sistema su oro filtro deze). > beje, kitos gumines oro isiurbimo sistemos detales irgi reikalauja > demesio, nes panasus gedimas gali pasitaikyti bet kurioje is ju, tik gal > ne taip daznai kaip karterio ventiliavime. perkant verta apziureti > alsuoklius ir alyvos keitimo anga, jei jie tepaluoti, visai gali buti, kad > pradeda uzsikisineti alyvos cirkuliavimo sistema, o tai su laiku prives > prie alyvos istaskymo per paminetas angas su visomis pasekmemis > (nestebima, jei naudojamos geros alyvos ir laikomasi keitimo intervalu). > atskirai reikia pamineti tai, kad silpnokos grandines, kuriu susidevejimo > zenklai atskirais atvejais pasirodo pradedant 60'000 km (nors gali > sekmingai atlaikyti ir jai skirtus 200'000). pasekme nestabilus darbas, > sunkesnis ir/arba truksmingas uzvedimas, o ignoruojant susidevejimo > zenklus - variklio remontas. taip pat greitokai dyla zvaigzdutes, bet > velgi, ne 100% atveju, taciau perkant pasitikrinti verta. dar vienas > idomus nesklandumas: nuodegomis apsinesus voztuvams, spyruokles nebesugeba > ju uzdaryti ir voztuvai "pakimba" (paprastai tai pasireiskia galios > praradimu vaziuojant dideliais greiciais, nestabiliu darbu ir variklio > kontrolines lempos uzsidegimu). prevencija - nenaudoti neaiskaus benzino, > ilgai nesildyti variklio ziema ir uzsivedus vaziuoti iskart, kartais > prasinesti aukstais sukiais, ypac jei vazinejama trumpais atstumais. > seniausiuose m271 varikliuose panasus simptomai imanomi del ganetinai > greitai besidevinciu voztuvu kreipianciuju, tik cia paminetos prevencijos > priemones nepades, nes nuo dilimo jos nesaugo. > > > > "Tadeush" <Tadeush@banga.org> wrote in message > news:ktrgos$ulp$1@trimpas.omnitel.net... >> http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-270-w202-cdi-avantgarde-sedanas-2001-0125159406.html >> http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-270-w202-cdi-sedanas-2001-0125006502.html >> >> Tokie butent domina, o cia kokie skaitos modeliai ? >> >> > >