Zinok jokiais trumpinimais, kaip pamineta tavo nuorodoj, is tavo variklio (Y20DTH su interkuleriu ar X20DTL - be interkulerio) klaidu nenuskaitysi. Pas tuos 2-litrius dyzelius toks bajeris nepraeina, o ir klaidos ten visai kitokios. "Tadas" <zasinas.lt@gmail.com> wrote in message news:jpokn4$526$1@trimpas.omnitel.net... > blemba nemačiau kokia > kažkoks universalus, vienas iš brangsnių, bet mėgėjas darė tai tik kodus > nusirašiau > čia rusų svetajnė, kur tie kodai > http://www.opel.auto.ru/FAQ/injection/i5-0007.php > > na dabar užsisakiau OP-COM > jei bus dar tos klaidos tada reiks gilintis smarkiau > galvojau gal kas susidure esat > > > "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message > news:jpo1a2$js6$1@trimpas.omnitel.net... >> Kas per programa? Nes pagooglinus tiek anglu tiek rusu pokalbio >> sveitaines mini klaidos kodus vien tik formatu Pxxxx. Gal todel ir not >> configured kad bandai su kazkuo skaityti kazka? >> >> "Tadas" <Zasinas.lt@gmail.com> wrote in message >> news:jpnufe$gfb$1@trimpas.omnitel.net... >>> na programa parodė tokius >>> ir tokius radau autodatoj >>> ir internete dar radau tokius >>> >>> >>> >>> On 2012.05.25 09:44, kef wrote: >>>> O neturi tie kodai buti keturzenkliais? >>>> >>>> "Tadas" <Zasinas.lt@gmail.com> wrote in message >>>> news:jpluif$f95$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> sweiki >>>>> gal esat susidure su tokiom klaidom: >>>>> 26 - signal rate of change below threshold >>>>> 55 - system not configured >>>>> >>>>> vectra b 2000m 2.0 dti 74kw >>>>> >>>>> jei gerai išgūglinau tai 26 su antro cilindro purkštuko slėgiu >>>>> negerai, tipo perdidelis >>>>> >>>>> o 55 su kompu kažkas >>>>> >>>>> gal kas smulkiau galit papasakot >>>>> ar linką kokį >>>> >>> >> > >