Tema: Re: OT: dvyrkos pirkimas
Autorius: Sail
Data: 2017-01-23 08:41:44
Tarp kitko, tas "moteriskas" remas tikrai patogu, as kaime toki dvirati
naudoju i parduotuve nuvaziuoti.

Moteriskem kiek teko skolinti tai jis taip pat labai patinka. Plius tokio
remo dviraciai jau buna komplektuoti sparnais / bagazinem, begiai vidiniai
irgi pliusas.

Zodziu prisijungiu prie patarimo imti butent toki. O kokybe jau priklausys
nuo norimos moketi kainos.