Tema: Re: Norim svente svest!
Autorius: Interested
Data: 2012-04-18 10:50:05
Senas linkas, bet esu plaukes su užsakytu, ir proga buvo 50m tai viskas
gerai. Ir stalai buvo ir dar kažkas maistą su padavėjom organizavo
"
nuvykti įprastu maršrutu į Rumšiškes ir atgal, aplankyti Liaudies buities
muziejų (į plaukimo kainą muziejaus lankymas neįskaičuotas) ar tiesiog
pasidairyti po garsųjį miestelį, kurį puošia iš marių dugno perkelta senųjų
Rumšiškių bažnyčia. Rumšiškių prieplaukoje laivas stovi 4 val.

Kitomis savaitės dienomis laivus „Nemunas ir „Algirdas“ plaukimui pagal Jūsų
pageidaująmą laiką ir maršrutą galima užsisakyti iš anksto tel./faksu 72 69
39; 8 686 00829  "
http://www.kaunomarios.lt/?con=naujienos&mid=67