Tema: Re: OT kaip skaityt newsus per web ?
Autorius: amenox
Data: 2012-06-08 10:06:51
Aš žinau apie padugnes app, aš turėjau omeny paprastesnį variantą, kai
appsas ima duomenis iš web, o ne tiesiai. groudhogas toks na sakykim ne oe
stiliaus. :) Norisi dar paprasčiau. newsgroups.lt kaipo ir viskas čiki, ale
smartuose jis na taip nelabai įsipaišo į tuos mažus ekranus, va tik truputi
patiunint arba pateikt tą info andoid appso pagalba ir būtų idealu. Na
gerai, gerai, pasvajot gi galima. ;)