Tai jei Lembda rodo pastoviai ta pati, t.y. nekinta - tai lembdai chana. Perki nauja, arba pasiemes dice vaziuoji isrota ir ten jungi visas is eiles ilembda jungti (savo atjunges) ir ieskai geros - grynam ore, t.y. ne duslerkoi rodo keliasdesimt vienetu, t.y. daug deguonies Siaip tu lembdu visokiu yra - pvz pas mane - placiajuoste pasildoma, tai ji turetu rodyt nuo nulio iki nzn kiek. Teoriskai kai rodo 1 - neva kuras dega idealai (benzui), kai maziau nei viena - tada per daug kuro - bet pvz benzui kai gazuoji tai normalu; kaip per daug oro - rodo daugiau nei vieneta, o ka itampa reiskia - reik atskirai ziuret. Siaurajuosti lembda rodo berods nuo nulio iki iki 1 rodo. Man kaip lembda buvo bloga - pastoviai 1.24 rode, pakeiciau - ir viskas OK: ant laisvu rodo ~7, kai atidarytas egr ant laisvu - tada ~3, kai gazuoji - rodo maziau, t.y. beveik vieneta; "stabdai varikliu"- rodo 33 "Veritas" parašė naujienų news:ksj27p$ilh$1@trimpas.omnitel.net... Pardon del nuotraukos, ikeliau ir tada pamaciau kad nieko informatyvaus ten nera. Itarimas buvo ant maf sensoriaus, nes rodydavo apie 3 g/s, o paaiskinime raso, kad turi buti apie 4. Paemiau naudota ,bet panasiai vistiek rodo. Liambda priekine palaiko pastoviai 1V , galine liambda itartinai maza itampa - 0.04 kazkur, amplitude pakyla iki 1V beveik pagazavus, bet paskui vistiek nusistovi beveik ant visisko 0.0.. http://www.youtube.com/watch?v=7hzgXi7PHlE&feature=youtu.be -- www.katurim.lt